Saturday 9 July 2011

Ada Orang Yang Tidak Puas Hati Dengan Aku,,Diorang Kacau Kebahagiaan Aku Dengan Si Dia

Aku dengan si dia sudah lama berkenalan..sb kitaorang ni bahagia sngat..smpai ade orang yg dngki dgn kebahagiaan kami berdua..x taw la sape yg dgki sngt dgn kebahagiaan kami ni...tapi memang ramai la manusia di luar sana yg tidak puas hati dgn kami..sb kami berdua memang baik dn rapat,,tidak pernah gaduh..smpai ade org jeles tgk kami berdua..org ckp sape yg mkn cili yg yg terasa pedasnya kn...Phm2 jer la k...semlam la,,pada 08/07/2011...ade org msg awek ak ckp mcm ni,,,"ko rmpas kebahagiaan ak,,ko rampas pakwe ak"..dia ckp mcm tu,,tp x taw la sape...mlas la nk pikir...pastu my future wife pikir,,yg aku ni ade orang lain..pada hari tu dia monyok je ngn ak..smpai dia ckp dia DROP ngn life dia...aku dh pujuk ddh,,tp biasa la perempuan la katakn..hehehe..tu jer la crta ak hari ni..wasalam





1 comment:

  1. AwAK Nie....
    XBtWu Pon adE BloG???
    Pndai awk peRLi Kt ea...

    ReplyDelete